• Türkçe
  • English
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
ARA
ZEYTİNYAĞINDA MARKALAŞMA VE DUYUSAL ANALİZ (TADIM) EĞİTİMİ
ZEYTİNYAĞINDA MARKALAŞMA VE DUYUSAL ANALİZ (TADIM) EĞİTİMİ23 Ağustos 2017 Çarşamba

Sayın Üyemiz,

12.09.2017 – 13.09.2017 tarihleri arasında Manisa Ticaret Borsası Toplantı Salonunda Zafer Kalkınma Ajansı tarafından desteklenen proje kapsamında “Zeytin yağında Markalaşma ve Duyusal Analiz (Tadım) Eğitimi” verilecektir.

Proje ile, Zeytinyağı sektöründe faaliyet gösteren üreticiler ile tüketicilerin bilinçlendirilmesi, zeytinyağı üretim ve tüketiminde kalite ve verimliliğin arttırılması ve Manisa Zeytinyağının bir marka haline gelmesi yönündeki çalışmalara katkı sağlaması amaçlanmıştır.

İki gün sürecek eğitimlerde; Zeytinin toplanmasından, sıkıma götürülmesine, zeytinyağının proses aşamaları, zeytinyağının stoklanması, ambalaj ve pazarlamasına yönelik kaliteyi artırıcı konular islenecektir. Katılımcılara güncel mevzuatlar, Zeytinyağının Sınıflandırılması ile Zeytinyağının Fiziksel ve Kimyasal Özellikleri hakkında bilgiler verilecektir. Zeytinyağında Markalaşma konusunda sunum yapılacak, duyusal kriterler ilgili bilgiler verilecek ve zeytinyağı tadımı gerçekleştirilecektir.

Aşağıdaki program akışında gerçekleştirilecek eğitime katılımlar 30 kişi ile sınırlı olup eğitim sonunda katılımcılara sertifika verilecektir.

Eğitime katılımlarınızı en geç 08.09.2017 Cuma günü mesai bitimine kadar Borsamıza  231 00 78  telefon numarasından bildirmenizi rica eder,

iyi günler dileriz.

Not: Bir firmadan, birden fazla kişi eğitime başvurabilir.